Znak sprawy: CPUIS.042.8.2018 Giżycko, 2018-09-19
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wykonanie materiałów promocyjnych (t-shirt, czapki-komin, czapki z daszkiem, długopisy) dla partnerów z Giżycka i Alytusa
Postanowienia ogólne:
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej - zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zadania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.
Zamówienie jest realizowane na rzecz dwóch partnerów tj.: Gmina Miejska Giżycko/Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej oraz Alytus Adult and Youth School (Litwa).
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej
Ul. Sikorskiego 3 b
11-500 Giżycko
NIP: 845-19-51-457
e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych (t-shirt, czapki-komin, czapki z daszkiem, długopisy) dla partnerów z Giżycka i Alytusa.
Materiały promocyjne muszą być oznaczone flagą Unii Europejskiej i logo Programu zgodnie z zasadami Programu Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020 zamieszczonymi na stronie http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html
Zapytanie dotyczy wykonania materiałów promocyjnych w ramach projektu LT-PL-2S-130 „Włączenie społeczne osób zagrożonych wykluczeniem w miastach Alytus i Giżycko” dla 2 partnerów. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby zamawiającego na adres:
Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
Faktury za wykonane zlecenie muszą być wystawione oddzielnie na każdego z Partnerów tj.:
|
t-shirt |
Czapka -komin |
Czapka z daszkiem |
Długopisy |
Gmina Miejska Giżycko Al. 1 Maja 14 11-500 Giżycko Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej Ul. Sikorskiego 3 b 11-500 Giżycko NIP: 845-19-51-457
|
100 szt. |
50 szt. |
0 szt. |
80 szt. |
Alytus Adult and Youth School Miklusenu str. 36, LT-62333 Alytus Phone: +370 315 77409 Fax: +370 315 77409 E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Institution code: 193310058 Bank: AB Siauliu bankas Bank code: 71812 SWIFT code: CBSB LT26 Account number: LT777181200002130608 |
20 szt. |
30 szt. |
10 szt. |
0 szt. |
Opis przedmiotu zamówienia:
|
|
Gmina Miejska Giżycko/Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej |
Alytus Adult and Youth School |
||
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Rozmiar |
Ilość sztuk |
Rozmiar |
Ilość sztuk |
1. |
T-shirt – kolor niebieski, materiał 100% bawełna wysoko gatunkowa, gramatura 190-200 g/m2, podwójne szwy na rękawach, z przodu nadruk logo Interreg V-A i flaga UE, na plecach nadruk napisu odpowiednio dla partnera z Giżycka – GIŻYCKO, dla partnera z Alytusa – ALYTUS.
|
Męskie XXL - 2 szt. XL – 10 szt. L – 5 szt. M – 3 szt. |
20 szt. |
Męskie XL – 5 szt. |
5 szt. |
Damskie XL – 10 szt L – 20 szt. M – 45 szt. S – 5 szt. |
80 szt. |
Damskie L- 10 szt. M – 5 szt. |
15 szt. |
||
2. |
Czapka polarowa –komin 2 w 1- kolor niebieski, Polar, gramatura 280 g/m2, z logo Interreg V-A i flagą UE (technologia nadruku haft komputerowy)
|
Uniwersalny, |
50 szt. |
Uniwersal ny |
30 szt. |
3. |
Czapka z daszkiem – kolor niebieski z logo haftowanym Interreg VA i flagą UE (technologia nadruku haft komputerowy), bawełna 100%, zapięcie na rzep, 6 paneli
|
N/D |
N/D |
uniwersalny |
10 szt. |
4. |
Długopis – wykonany z materiału ekologicznego (drewno) wyposażony w metalowy klip, kolor tuszu – niebieski, z nadrukiem logo Interreg V-A i flagą UE. |
standardowy |
80 |
N/D |
N/D |
Kody CPV
79800000-2
TERMIN REALIZACJI UMOWY
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 37 dni od podpisania umowy.
ZAWARTOŚĆ OFERTY
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
- oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – złącznik nr 2
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ
Ewa Ostrowska – dyrektor Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej
tel. 87 4291336, e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKLADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres:
Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko,
Pokój nr 4 c
lub drogą e-mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
do dnia 26.09.2018 do godz. 15.30.
Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie oznaczonej napisem: Wykonanie materiałów promocyjnych (t-shirt, czapki-komin, czapki z daszkiem, długopisy) dla partnerów z Giżycka i Alytusa, w przypadku składania oferty drogą e-mailową w temacie wiadomości zaznaczyć: Oferta na wykonanie materiałów promocyjnych (t-shirt, czapki-komin, czapki z daszkiem, długopisy) dla partnerów z Giżycka i Alytusa.
Termin składania ofert upływa 26.09.2018 r. godz. 15.30. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Decydujące znaczenie ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODZIAŁEM WAG TYCH KRYTERIÓW.
Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie ze wzorem:
PO = PK1 + PK2
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
PK1 – liczba punktów za kryterium „Cena”
PK2 – liczba punktów za kryterium „Termin wykonania zamówienia”
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Sposób obliczenia :
PK1= [Cmin / CR x 80]
PK1 - ilość uzyskanych punktów
Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród ocenianych ofert
CR - cena brutto rozpatrywanej oferty
Termin wykonania zamówienia:
20 pkt za wykonanie w terminie do 14 dni,
10 pkt za wykonanie w terminie do 21 dni,
0 pkt za wykonanie w terminie do 30 dni
Termin ten będzie liczony od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego projektów graficznych.
Projekt graficzny musi być wykonany i zaakceptowany w ciągu 7 dni od podpisania umowy.
Liczby punktów otrzymane za poszczególne kryteria, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku, gdy więcej niż jeden Wykonawca składający ofertę otrzyma taką samą najwyższą ilość punktów zostaną oni wezwani przez Zamawiającego do złożenia oferty dodatkowej, co
pozwoli na zachowanie zasady równego traktowania Wykonawców i uczciwej konkurencji, a ponadto pozwoli na racjonalne i oszczędne gospodarowanie środkami.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów zapytania ofertowego lub uznania, że zapytanie ofertowe nie dało rezultatu, odwołania postępowania, unieważnienie go w całości lub części w każdym czasie żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego, zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, wyłącznej interpretacji zapisów zapytania ofertowego.
Okres związania ofertą: 30 dni od daty składania ofert.
Załączniki:
załącznik nr 1 - Formularz oferty
załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
***********************************************************************************************
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Znak postępowania: CPUIS.042.8.2018
……………………………………………….
Miejscowość, data
Wykonawca:
………………………………………………………….
………………………………………………………….
Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej
Ul. Sikorskiego 3 b
11-500 Giżycko
NIP: 845-19-51-457
Oferta cenowa
w nawiązaniu do zapytania ofertowego dotyczącego wykonania materiałów promocyjnych (t-shirt, czapki-komin, czapki z daszkiem, długopisy) dla partnerów z Giżycka i Alytusa
Netto: ……………………………………………………….. zł
słownie: ..........……………………….…………………………………………………………………………………… zł
VAT: …………… ……………………………………………. zł
słownie: ………………………………………………………………………………………………………………………. zł
Brutto: ………….………………………………………….. zł
słownie: ……………………………………………………………………………………...………………………………. zł
a) Całkowity koszt brutto za usługę dla: Gmina Miejska Giżycko Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko/Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej, Ul. Sikorskiego 3 b, 11-500 Giżycko, NIP: 845-19-51-45 wynosi: …………………………zł
b) Całkowity koszt brutto za usługę dla: Alytus Adult and Youth School, Miklusenu str. 36, LT-62333 Alytus, Institution code: 193310058 wynosi: ………………………… zł
- zapoznałem/-am się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń;
- w razie dokonania wyboru mojej oferty zobowiązuję się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, w miejscu i terminie określonym przez zamawiającego.
Osoby do kontaktów z Zamawiającym:
Osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialna za wykonanie zobowiązań umowy:
Imię i nazwisko: ………………………………………………………………..
tel. ………………………………………………………………………….………..
e-mail:………………………………………………………………………………
podpis osoby upoważnionej: ……………………………………………
[1] Niepotrzebne skreślić
**************************************************************************************************
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
…………………, dnia ………………
Dane Oferenta:
…………………………………………
Dotyczy zapytania ofertowego nr CPUIS.042.8.2018 pn. Wykonanie materiałów promocyjnych (t-shirt, czapki-komin, czapki z daszkiem, długopisy) dla partnerów z Giżycka i Alytusaw ramach Projektu pn. „Włączenie społeczne osób zagrożonych wykluczeniem w miastach Alytus i Giżycko”, dofinansowanego w ramach Programu Interreg V A Litwa – Polska 2014 – 2020
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH
Ja niżej podpisany(a)
……………………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że jestem/nie jestem[1] powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
……………………………………………………..
podpis Oferenta/Wykonawcy