Subskrybuj
Zapraszamy do skorzystania z naszego newslletera.
captcha 
Będziemy powiadamiać Ciebie o nowościach na stronie.

Nabór na pracownika samorządowego CPUIS - do 26.04.2022

Centrum Profilaktyki i Integracji Społecznej w Giżycku

ul. Sikorskiego 3B, 11-500 Giżycko,

adres do korespondencji i doręczeń: Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego,

 inspektora ds. administracji.

 

  1. Wymagania podstawowe wobec kandydata:
  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r.
    poz. 530);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy
    o finansach publicznych, Instrukcję kancelaryjną, Prawo zamówień publicznych,
  1. Wymagania dodatkowe :
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • umiejętność komunikacji społecznej,
  • dobra organizacja pracy,
  • łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  • kreatywność,
  • systematyczność,
  • rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
  1. Zakresy wykonywanych zadań na stanowisku:
  • prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej w tym elektronicznej korespondencji oraz poczty elektronicznej,
  • obsługa interesantów:
  • przedstawienie podstawowych informacji,
  • kierowanie do właściwych miejsc, instytucji wg właściwości,
  • wydawanie i przyjmowanie wniosków o leczenie odwykowe,
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną jednostki,
  • wyszukiwanie możliwości pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych,
  • czynne uczestnictwo w opracowywaniu wniosków mających na celu pozyskiwanie środków finansowych na realizację programów profilaktycznych i zdrowotnych,
  • koordynowanie pracą i kompletowanie wniosków o pozyskiwanie funduszy ze środków zewnętrznych,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
  • opracowywanie zestawień statystycznych dot. różnych aspektów działalności jednostki,
  • współpraca ze szkołami i organizacjami pozarządowymi w zakresie prowadzenia działań profilaktycznych,
  • wykonywanie czynności kasjera zgodnie z obowiązującą instrukcją kasową oraz sporządzanie niezbędnych dokumentacji wynikającej z czynności kasowych,
  • inne, wynikające z gospodarki kasowej określone Instrukcją Gospodarki Kasowej,
  • wykonywanie doraźnych czynności zleconych przez Dyrektora w zakresie rachunkowo-księgowym.
  • współpraca z pracownikami jednostki oparta na partnerstwie zawodowym,
  • zgłaszanie bezpośrednio Dyrektorowi jednostki zaobserwowane nieprawidłowości, uchybienia oraz usterki techniczne.
  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 28 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób

niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  • termin:

Dokumenty należy złożyć do dnia  26.04.2022 r. do godz. 15.00

  • sposób:

w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko Inspektora  ds. administracji w Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej  w Giżycku”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.

Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

  • miejsce:

Dokumenty należy złożyć osobiście w biurze lub przesłać pocztą na adres : Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej ul. Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

  1. Informacje dodatkowe:

Proces naboru: przewiduje dwa etapy:

  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna.

W przypadku dostarczenia  danych wykraczających poza zakres wynikający z przepisów prawa jest dobrowolne i jednoznaczne z wyrażeniem przez Państwa zgody na przetwarzanie tych danych. 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miejskiej Giżycko.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Centrum Profilaktyki
i Integracji Społecznej w Giżycku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów, którzy nie zostaną wybrani na dane stanowisko zostaną trwale usunięte w dniu ogłoszenia wyniku naboru.

 

 

Ewa Ostrowska

Dyrektor Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej

 

 

 

Klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej w Giżycku

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych

i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (…) tzw. RODO informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Profilaktyki Uzależnień

i Integracji Społecznej w Giżycku reprezentowane przed Dyrektora, ul. Sikorskiego 3B, 11-500 Giżycko, numer kontaktowy: (87) 429 13 36, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..

  1. Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej jest Pani Katarzyna Furmaniak, Z-cą Izabela Kraśniewska email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  2. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 221 §1 Kodeksu Pracy i innych przepisów sektorowych, w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO - tj. wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pracy, na które Pan/ Pani aplikuje oraz na podstawie zgody, w zakresie danych wykraczających poza przepisy prawa. Zgoda ta może zostać w każdej chwili cofnięta, bez wpływu na przetwarzanie danych przed jej wycofaniem.
  3. Dane osobowe zawarte w kwestionariuszu osobowym nie są udostępniane żadnym innym podmiotom.
  4. Kwestionariusz osobowy będzie przechowywany przez okres rekrutacji na dane stanowisko pracy, a po tym czasie:
  • • trwale usuwany, w przypadku osób, które nie zostaną wybrane na dane stanowisko,
  • • pozostawiany w aktach osobowych, w przypadku osób wybranych na dane stanowisko przez okres zatrudnienia a następnie archiwizowany zgodnie
    z obowiązującymi przepisami. Posiada Pan/Pani prawo do: dostępu do swoich danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, o ile spełnione zostaną przesłanki określone w RODO, a w przypadku danych osobowych podanych dobrowolnie – do czasu wycofania Państwa zgody, lecz nie dłużej niż przez okres ustalony na podstawie przepisów archiwalnych.
  1. Osoba, która uważa, że jej dane osobowe przetwarzane są w sposób niezgodny
    z przepisami ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-192 Warszawa).

Obowiązek podania danych wynika z art. 221§1 Kodeksu Pracy, a odmowa ich podania jest jednoznaczna z rezygnacją z postępowania rekrutacyjnego. Podanie danych wykraczających poza zakres wynikający z przepisów prawa jest dobrowolne
i jednoznaczne z wyrażeniem przez Państwa zgody na przetwarzanie tych danych.

 

 

Jesteś tutaj: